2012 augusztus 7.
A DICOM és az ESSENSYS bejelenti magyarországi
szerviz és terméktámogatási partnerkapcsolatát
Tisztelt Ügyfelünk,
Ügyfeleinkhez, értékesítési és technológiai partnereinkhez elkötelezetten, a DICOM
a szolgáltató szervezetén keresztül támogatja viszonteladói hálózatát, és azok végfelhasználóit
a legkülönbözőbb iparágakban.
A közelmúlt gazdasági változásai magyarországi piaci szerepünk átgondolására késztettek.
Ennek eredményeképpen optimalizáljuk helyi piaci működésünket. Alapvetően fontosnak tartottuk,
hogy ezen változás miatt Ügyfeleink ne szenvedhessenek semmilyen hátrányt. Alapos kutatás és
sok munka után bejelenthetjük, hogy olyan megoldást találtunk, ami meggyőződésünk szerint a
legjobban szolgálja Ügyfeleink érdekeit.
A DICOM és az ESSENSYS szerviz és terméktámogatási partnerkapcsolatra lépett. Augusztus 7-étől
az ESSENSYS áll az Önök rendelkezésére támogatási és szervizfeladatokban. A hívások kezelését,
a technikai támogatást és a termékértékesítést az ESSENSYS végzi (a kapcsolati adatok a lap végén szerepelnek),
miközben a DICOM a háttérben továbbra is rendelkezésre áll, így a szolgáltatás minősége nem fog változni.
Az ESSENSYS minőségorientált, pénzügyileg erős partner, kiváló piaci elismertségén túl erőssége az is,
hogy a DICOM ismert kulcs-szakembereit is alkalmazza a feladatra.
Meggyőződésünk, hogy ezzel a partnerkapcsolattal továbbra is zavartalanul tudjuk kiszolgálni
Ügyfeleink igényeit – jobban, mint eddig bármikor. Minden jelenlegi DICOM terméktámogatási szerződés
továbbra is hatályos. Lejártukat követően az ESSENSYS szolgáltatásai vehetők igénybe a már
megszokott minőségben.
Amennyiben további információra van szüksége, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a megadott
telefonszámon vagy email címen.
Új HOTLINE: +36 1 309 0768
Új email cím szerviz és támogatási ügyekhez: szerviz[kukac]essensys.hu |
© copyright ESSENSYS Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft.