Hardver üzletág >> Szerviztámogatási szolgáltatásunk
Szerviztámogatási szolgáltatásunk
Miért van szükség egy professzionális dokumentumarchiváló szkenner esetében is a rendszeres ellenőrzésre és karbantartásra?
Régi tapasztalat, miszerint rendszeres karbantartásokkal és időszakos ellenőrzésekkel nagymértékben csökkenthető egy műszaki termék meghibásodásának, rosszabb esetben teljes tönkremenetelének esélye.

Bizonyára került már olyan "szerencsésnek nevezhető" helyzetbe, amikor az autószervizben egy időszakos szemle alkalmával még időben felhívták a figyelmét arra, hogy gépkocsiján fékbetéteket, esetleg ékszíjat kellene cserélni, mivel a szerelő a helyszínen megállapította, hogy azok elhasználódtak, de Ön, mint tulajdonos a jelzett problémáknak egyelőre semmilyen jelét nem tapasztalta. Ez esetben szerencséje volt, hiszen megkímélték Önt egy várhatóan jóval költségesebb javítástól, melyet jelen esetben az idővel elhasználódott alkatrészek okoztak volna.

A professzionális dokumentumarchiváló szkennerek esetében is hasonló a helyzet. A rendszeres ellenőrzések és karbantartások elmaradása nem csak az operátorok napi munkáját nehezíti meg, hanem hosszú távon költséges javításokat is eredményezhet cége számára (a tipikus meghibásodásokról rövid ismertetőt itt olvashat).

Szervizszolgáltatásunk három konstrukcióban érhető el. Nem szerződött ügyfeleink számára eseti jelleggel állunk rendelkezésre:

Egyedi szerviz szolgáltatásaink ismertetése

Szerződött ügyfeleink számára tervezhető, előre meghatározott tartalmú támogatási konstrukcióinkat kínáljuk:

Támogatási csomagjaink

Ezeken kívül lehetőség van egyedi tartalmú támogatási szerződés kötésére is abban az esetben, ha az ügyfél igényeit alapcsomagjaink nem fedik le.
© copyright ESSENSYS Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft.